عموم ما انسان‌ها تعریف درستی از مرگ، ازدواج، اعتماد به نفس، تحصیل و امثالهم نداریم. بسیاری از ما بر اثر باورهای فیلی یا تصورات غلط که عموما حاصل بی دانشی است به جنگ درون رسیده‌ایم. جنگ درون موجب ترمزهای انسانی در مسیر زندگی می‌شود که تمام این ترمزها را تابو می‌نامم و معتقدم که تابو فقط منع اجتماعی یا رفتاری خلاف عرف نیست بلکه تابو می‌تواند هر چیزی باشد که شما را از حرکت باز می‌دارد و یا به انزوا می‌کشاند .

تابوشکن، تلاش می‌کند تا شما را به صلح درونی برساند. تابوها شامل ترس‌ها هم می‌شوند، ترس‌هایی از جنس تنهایی، نیاز داشتن به همراه و عقب ماندن از جمع. معتقدم تابوها باید بشکنید و با درک واقعیات، مصمم‌تر از قبل گام بردارید تا بهتر زندگی کنید.

کتاب تابوشکن به شما کمک خواهد کرد تا به سادگی فاتح قله‌های افتخار باشید.

نام کتاب : تابو شکن
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : عموم ما انسان‌ها تعریف درستی از مرگ، ازدواج، اعتماد به نفس، تحصیل و امثالهم نداریم. بسیاری از ما بر اثر باورهای فیلی یا تصورات غلط که عموما حاصل بی دانشی است به جنگ درون رسیده‌ایم. جنگ درون موجب ترمزهای انسانی در مسیر زندگی می‌شود که تمام این ترمزها را تابو می‌نامم و معتقدم که تابو […]
تعداد صفحات : 93 صفحه
قیمت : 25000تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
هشت + 8 =
ارسال
موقعیت
تهران