اگر تصور می‌کنید که ناخدای خوبی برای کسب‌و کار خویش نبوده‌اید، اگردر اندیشه‌ی راه‌اندازی تجارتی هستید که جاودانه شود، اگر احساس می‌کنید کسب‌وکارتان رونق ندارد و هر روز بر دامنه‌ی مشکلات شما در سازمان افزوده می‌شود، اگر به مدیریت علاقه‌مند هستید اما روش‌های بومی شده‌ی آن را نمی‌شناسید و اگر می‌خواهید طبیب کسب‌وکار خویش باشید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنم .انتشارات امکان سرطان کسب‌وکار را اولین بار در سال 1396 به چاپ رساند. هم‌اکنون چاپ دوم این کتاب موفق با فروش بیش از پنج هزار نسخه با افتخار تقدیم می‌شود. بنا به اظهار نظر عموم خوانندگان و مخاطبان محترم، این کتاب نسخه‌ای کاملا ایرانی شده و موفق برای شناسایی مشکلات کسب‌وکارهای ایرانی و راهنمای رفع عارضه‌هایی است که در ظاهر حل شدنی نیستند.سرطان کسب‌وکار شما را با چهل عارضه‌ی شایع در سازمان‌های ایرانی آشنا و روش‌های کارآمدی برای مواجه شدن با این موارد ارایه می‌نماید تا یک مدیر توانمند باشید. این کتاب حاصل ده سال تجربه‌ی حرفه‌ای نویسنده در حوزه‌ی مشاوره‌ی کسب‌وکار است.

نام کتاب : سرطان کسب و کار
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : اگر تصور می‌کنید که ناخدای خوبی برای کسب‌و کار خویش نبوده‌اید، اگردر اندیشه‌ی راه‌اندازی تجارتی هستید که جاودانه شود، اگر احساس می‌کنید کسب‌وکارتان رونق ندارد و هر روز بر دامنه‌ی مشکلات شما در سازمان افزوده می‌شود، اگر به مدیریت علاقه‌مند هستید اما روش‌های بومی شده‌ی آن را نمی‌شناسید و اگر می‌خواهید طبیب کسب‌وکار خویش باشید، […]
تعداد صفحات : 94 صفحه
قیمت : 28000 تومان

یک پاسخ به “سرطان کسب و کار”

  1. آزاده درگران گفت:

    سلام و احترام
    ، قیمت کتاب رو زدین یک میلیون و دویست هزار تومان
    اشتباه نیست؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
3 + هفت =
ارسال
موقعیت
تهران