کتاب حاضر شامل سلسله قواعد، اصطلاحات، اختصارات، نظریه‌ها و همچنین سبک‌ها و روش‌های اجرایی و کاربردی در حوزه علم مدیریت می‌باشد.در این کتاب سعی بر آن بوده تا به ساده، مختصر و شیواترین شکل ممکن، مفاهیم کاربردی مورد نیاز مدیران، صاحبان مشاغل و علاقمندان به علوم مدیریتی در حوزه‌های مختلف را یکجا گردهم آوریم تا به عنوان مرجعی معتبر به کار گرفته شود.

یک مدیر باید بداند که فرضیات مدیریتی، قواعد حاکم بر استانداردها و ایزوها، قوانین ایکوترمز، اصول بازاریابی و بازرگانی، اسلوب بهره‌وری سازمانی و فردی، روش‌های موثر بزرگان در علم مدیریت، اشکال نوین تجارت و ... چه هستند و هر کدام چه کاربردی دارند، به واقع مدیر زمانی می‌تواند بر کار احاطه یابد که در حوزه دانش الزامی خود مطلبی نه تنها تازه بلکه کامل و کاربردی داشته باشد.

این مطلب که تیلور پدر علم مدیریت، کایزن، فیلیپ کاتلر، میکل همر مظهر مهندسی مجدد و بزرگان دیگر از این قبیل چه گفته‌اند و گفته‌هایشان چه دامنه وسیع کاربردی خواهد داشت به‌حق، کمترین شکل تشکر از تلاش‌ها و تحقیقات گسترده ایشان بوده که ماحصل آن همه جهد و مطالعات بی‌وقفه، رویه‌ای است که کلید حل معماهای پیشروی ما در حوزه علم پیچیده مدیریت است. در این کتاب سعی شده اکثر اختصارات، عبارات کاربردی و قواعد مرسوم در حوزه مدیریت، اقتصاد، امور تولید، بازرگانی و فروش، تبلیغات، تجارت الکترونیک، بانکداری، منابع انسانی، استانداردها و ... را در کنار دیگر مسایل کاربردی جای دهیم و برای هریک تفسیری مناسب ذکر نماییم، به نحوی که دایره‌المعارف کاربردی مدیران قلمداد شود، لذا امید است با استفاده از این کتاب بتوانید علاوه بر تکمیل دانش خود مسیر را برای بهبود وضعیت با تکیه بر این اصول هموار سازید.

نام کتاب : دایره المعارف کاربردی مدیران
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : کتاب حاضر شامل سلسله قواعد، اصطلاحات، اختصارات، نظریه‌ها و همچنین سبک‌ها و روش‌های اجرایی و کاربردی در حوزه علم مدیریت می‌باشد.در این کتاب سعی بر آن بوده تا به ساده، مختصر و شیواترین شکل ممکن، مفاهیم کاربردی مورد نیاز مدیران، صاحبان مشاغل و علاقمندان به علوم مدیریتی در حوزه‌های مختلف را یکجا گردهم آوریم تا […]
تعداد صفحات : 231 صفحه
قیمت : 5800تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
7 + هفت =
ارسال
موقعیت
تهران