همه‌ی ما به دنبال الگویی هستیم تا براساس آن بتوانیم بهتر از قبل زندگی و در جامعه با هم‌نوعان خویش بهتر تعامل کنیم. انسانیت مفهومی است که در جوامع جهان سوم بیشتر به صورت نمادین کاربرد دارد اما اگر به‌درستی به آن پرداخته شود موجب تعالی و پیشرفت اجتماعی و فرهنگی می‌شود و نتیجه‌ی نهایی آن سلامت روانی افراد و آرامش فراگیر در جامعه خواهد بود. بازیگر زندگی برشی از دهه‌ای اثرگذار در زندگی شاملمی‌شود و به پنجاه اصل مهم به‌زیستن می‌پردازد. نویسنده تلاش کرده است که خود با تمام توان به این اصول پایبند باشد. نویسنده معتقد است که به جای نفرین بر تاریکی می‌توان شمعی روشن کرد. تاتش برای بهتر بازی کردن نقش خویش در زندگی باعث رضایت فرد از عملکردش می‌شود و پیامدهای مثبت گوناگونی دارد. رعایت حریم‌ها، ایجاد قالب شخصیتی متمایز، توجه به حقوق دیگران، در نظر داشتن رضایت دیگران و وقت گذاشتن برای تعالی فردی و امثالهم کمترین وظیفه‌ای است که برای انسان‌ها در مسیر انسانیت می‌توان متصور شد. در بازیگر زندگی را رسیدن به معنویت، دستیابی به ثروت و شوکت اجتماعی از دیدگاه نویسنده و بر اساس تجربیات وی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

نام کتاب : بازیگر زندگی
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : همه‌ی ما به دنبال الگویی هستیم تا براساس آن بتوانیم بهتر از قبل زندگی و در جامعه با هم‌نوعان خویش بهتر تعامل کنیم. انسانیت مفهومی است که در جوامع جهان سوم بیشتر به صورت نمادین کاربرد دارد اما اگر به‌درستی به آن پرداخته شود موجب تعالی و پیشرفت اجتماعی و فرهنگی می‌شود و نتیجه‌ی نهایی […]
تعداد صفحات : 130 صفحه
قیمت : 30000تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
3 + 10 =
ارسال
موقعیت
تهران