«گروه توسعه اقتصادی باران خاورمیانه» به عنوان شرکت متولی هلدینگ باران، در قامت راهبر و ناظر، جهت تضمین آیندهٔ سازمان باران تأسیس شده است. این شرکت، در کنار نقش اعتلادهندهٔ سرمایه‌ها و دارایی‌ها، وظیفهٔ زمینه‌سازی بلوغ بیشتر شرکت‌های تابعه را عهده‌دار می‌باشد.

مأموریت هلدینگ باران، ایجاد، حفظ و ارتقای ارزش برای سرمایه‌گذاران با رویکرد تفکر استراتژیک، سرمایه‌گذاری‌های نوآورانه، بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری، بهبود مستمر، توسعهٔ زنجیرهٔ ارزش و انجام مسؤولیت‌های اجتماعی است.

هلدینگ باران از طریق تعریف مأموریت، چشم‌انداز، اهداف کلان و راهبردها، اقدام به تهیهٔ سند راهبردی نموده که بر اساس این سند، موقعیت و مسیر حرکت شرکت‌های تابعهٔ خود را تبیین و راهبری می‌نماید.

بخشی از وظایف هلدینگ، حرکت در چارچوب مسؤولیت‌های اجتماعی گروه باران است. وظایفی که در راهبردهایی همچون ارتقای سیمای بصری شهر، ارتقای استانداردهای ساخت مجتمع‌ها و برج‌های مسکونی، حفظ سرمایه‌های بومی و ملی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی نمود پیدا می‌کند.

نوع همکاری

مشاوره در حوزه تبلیغات و توسعه برند

بازه همکاری

سال 1393-1394

شرح همکاری

تیم مدیریتی و بنیان‌گذار گروه توسعه اقتصادی باران که هتل برج‌های پنج ستاره را در شهر مشهد تحت عنوان باران یک تا چهار ساخته و مورد بهره‌برداری قرار داده بودند، در حوزه تبلیغات و توسعه برند باران، کار گروه ویژه‌ای را تشکیل داده بودند که بنده به عنوان مشاور برند و تبلیغات در این تیم و در راستای سیاست‌های باران ایفای نقش نمودم.

 

مسوول مستقیم

برادرام مقدسی- حامد مقدسی

راه‌های ارتباطی با کارفرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
1 + 4 =
ارسال
موقعیت
تهران