کتاب آنچه در مزارشریف گذشت نوشته‌ی علی شیخ‌زاده، توسط نشر امکان مشتمل بر ۲۱۲ صفحه روایت مصور به چاپ رسید.

در برخی از موارد انسان‌ها برای اثبات توانمندی‌های خود و یا برای دست یافتن به آرزوهایشان، ریسک‌های بزرگ‌تر از توانشان را پذیرا می‌شوند. عموماً همه‌ی اشخاص موفق و خودساخته، در کارنامه‌ی خویش اقداماتی را به ثبت رسانده‌اند که اغلب انسان‌ها از انجام آن کارها عاجز خواهند بود.
کتاب آنچه در مزارشریف گذشت، روایت جوانی ۲۴ ساله است که در سال ۱۳۸۵ شمسی و در راستای کمال‌طلبی خود، قصد دارد نمایشگاه تجاری ایران را در کشور افغانستان، شهرمزارشریف برگزار نماید که در این راه با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود. تا پای فرار و خودکشی می‌رود اما تصمیم می‌گیرد مسوولیت تمامی اتفاقات رخ داده را بپذیرد و کار را به اتمام رساند، اما هرچه پیش می‌رود به بن‌بست‌های بیشتری بر می‌خورد تا این‌که دستی از غیب، انسان‌های شریفی را در مسیرش قرار می‌دهد تا اون بتواند هرآنچه ناشدنی بود را به واقعیتی انجام شدنی مبدل نماید.
این کتاب که در قالب رمانی مدیریتی و البته کاربردی، نگارش شده، با قلمی بسیار ساده و روان، تجربیات ذی‌قیمتی را به مخاطب ارزانی می‌دارد که تماماً بر پایه‌ی واقعیت تدوین شده‌اند.
یکی از نکات حایز اهمیت این کتاب، پیوستگی داستان از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ است که بخشی از جریانات کاری با اهمیت نویسنده، از مزارشریف آغاز و در مزارشریف خاتمه می‌یابد.
این کتاب ۳۸ روایت را در خود جای داده است که هرکدام به تنهایی مخاطب را با خود درگیر و در فضای داستان قرار می‌دهند.
وجود تصاویر واقعی از آن برهه‌ی زمانی که به دست نویسنده و از دریچه‌ی دوربین وی ثبت شده‌اند، حال و هوایی متفاوت به این اثر بخشیده‌ است که اتفاقات آن زمان را برای خواننده باورپذیر می‌نماید.
این کتاب به خوبی بخشی از فرهنگ، آداب و تاریخ کشور افغانستان را به تصویر می‌کشد که در کنار همه‌ی این اطلاعات، به خوبی می‌آموزد تا جوانان و علاقمندان به کسب‌وکار چگونه با چالش‌های پیش‌رویشان مواجه شوند.
علی شیخ‌زاده قصد دارد این کتاب را به زودی در چند کشور دیگر و به زبان‌های مختلف منتشر نماید تا سفیر صلح و دوستی و عاملی برای معرفی بهتر کشور ایران و افغانستان باشد.
این کتاب هم‌اکنون به صورت چاپی و الکترونیکی توسط موسسه امکان عرضه و به زودی با چاپ دوم در سراسر کشور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
کتاب آنچه در مزارشریف گذشت را نباید خواند بلکه باید با آن زندگی کرد…

 

سال چاپ: ۱۴۰۰

انتشارات امکان امروز

نام کتاب : آنچه در مزارشریف گذشت
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : کتاب آنچه در مزارشریف گذشت نوشته‌ی علی شیخ‌زاده، توسط نشر امکان مشتمل بر ۲۱۲ صفحه روایت مصور به چاپ رسید. در برخی از موارد انسان‌ها برای اثبات توانمندی‌های خود و یا برای دست یافتن به آرزوهایشان، ریسک‌های بزرگ‌تر از توانشان را پذیرا می‌شوند. عموماً همه‌ی اشخاص موفق و خودساخته، در کارنامه‌ی خویش اقداماتی را به […]
تعداد صفحات : ۲۱۲ صفحه
قیمت : ۸۴۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
هشت + 8 =
ارسال
موقعیت
تهران