کتاب تدوین برنامه‌ی جامع بازاریابی بر اساس نیازی که در این حوزه احساس می‌شود به قلم علی شیخ‌زاده تالیف شده است. در این کتاب چگونگی تدوین یک برنامه‌ی حرفه‌ای برای بازاریابی و توسعه‌ی بازار آموزش داده می‌شود. این کتاب بیش از آن‌که علمی باشد، کتابی تجربی است که حاصل سال‌ها مشاوره و تدریس عملیاتی بازاریابی است. هرچه هدف‌گذاری کلان برای یک کسب‌وکار اهمیت دارد به نظرنویسنده، برنامه و اهداف بازاریابی و فروش باید دو چندان اهمیت داشته باشد. دنیا بدون بازاریابی و فروش کاملا بی معنا خواهد بود.واحدهای تولیدی نمی‌توانند بستری را فراهم سازند که مردم کالاهایشان را بیشتر بخرند تا آن‌ها بیش از گذشته تولید کنند اما بازاریابی و فروش می‌تواند به واحدهای تولیدی فشار آورد تا بیشتر کالا تولید کنند. واقعا بازاریابی همه چیز است همه چیز بازاریابی است. بازاریابی و فروش علم و تجربه‌ی کیمیاگری است، کیمیاگری از جنس بازار برای تبدیل کالا به پول یا هرواحد رایج برای تبادل کالاها.

ما نمی‌توانیم از این کیمیاگری غافل شویم چراکه کیمیاگران در قرن بیست‌ویکم مس را به طلا تبدیل نمی‌کنندبلکه کالاها، نیازها و خواسته‌ها را به پول تبدیل می‌کنند.

نام کتاب : تدوین برنامه‌ی جامع بازاریابی Marketing Plan writing structure
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : کتاب تدوین برنامه‌ی جامع بازاریابی بر اساس نیازی که در این حوزه احساس می‌شود به قلم علی شیخ‌زاده تالیف شده است. در این کتاب چگونگی تدوین یک برنامه‌ی حرفه‌ای برای بازاریابی و توسعه‌ی بازار آموزش داده می‌شود. این کتاب بیش از آن‌که علمی باشد، کتابی تجربی است که حاصل سال‌ها مشاوره و تدریس عملیاتی بازاریابی […]
تعداد صفحات : 133 صفحه
قیمت : 30000تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
دو + سه =
ارسال
موقعیت
تهران