تاکنون در خصوص بازاریابی، کتاب‌ها و مقالات بسیاری به زبان فارسی منتشر شده است. به یقین شما هم بعضی از آن‌ها زا مطالعه نموده‌اید. فصل مشترک عموم این مطالب، گردآووریو ترجمه‌ی مستقیم از منابع اصلی من‌جمله کتاب ارزشمند اصول بازاریابی پرفسور فیلیپ کاتلر است که در فرهنگ ایرانی کمتر قابلیت اجرا و توسعه دارند. الفبای بازاریابی را با نگاه و مفهومی نوین اما ایرانی شده تشریح کند. در این کتاب،فرآیند، روش و تکنیک‌هایی ساده اما کارآمد در حوزه‌ی بازاریابی گردآوری و تالیف شده است. قسمت اعظم آن، تجربه‌های مستقیم نویسنده در کسب‌وکار شخصی یا مشاوره‌های مختلف است. این کتاب بیشتر به توضیح و تفسیر ارکان بازاریابی می‌پردازد و به مبحث استراتژی‌ها وارد نشده است. بنا بر عقیده‌ی برخی از مخازبان و خوانندگان گرامی،

این کتاب از سه جنبه دارای جذابیت است: طراحی متفاوت و مطابق سلیقه مخاطبین، قابلیت تعمیم مطالب به سطوح مهارتی مختلف همچون مبتدی یا پیشرفته و بومی‌سازی شدن مفاهیم.

با فروش بیش از پانزده هزار نسخه، اینک چاپ چهارم کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این کتاب در بسیاری از مراکز به عنوان منبع علمی بازاریابی توصیه و تدریس می‌شود.

نام کتاب : الفبای بازاریابی نوین
نویسنده : علی شیخ زاده
موضوع : تاکنون در خصوص بازاریابی، کتاب‌ها و مقالات بسیاری به زبان فارسی منتشر شده است. به یقین شما هم بعضی از آن‌ها زا مطالعه نموده‌اید. فصل مشترک عموم این مطالب، گردآووریو ترجمه‌ی مستقیم از منابع اصلی من‌جمله کتاب ارزشمند اصول بازاریابی پرفسور فیلیپ کاتلر است که در فرهنگ ایرانی کمتر قابلیت اجرا و توسعه دارند. الفبای […]
تعداد صفحات : 91 صفحه
قیمت : 24000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
ده + سه =
ارسال
موقعیت
تهران