امکان با دارا بودن ۶ بازوی اجرایی و عملیاتی در حوزه های مشاوره های مدیریتی، مطالعات بازار، آموزش، پژوهش، مطبوعات، تبلیغات و نشر با نگرش تحول در کسب و کارها و تاسیس شرکت های متعدد و به کارگیری روش های نوین در علوم مدیریتی تاسیس گردیده و با شعار ” در تسخیر زمان همراه شماییم ” در تلاش است تا ضمن بهره گیری از اساتید، پژوهشگران و مشاوران در مسیر توسعه کسب و کارها و خلق روش های اثربخش مدیریتی گام بردارد.

چشم انداز هلدینگ اقتصادی امکان امکان

  • با توجه به دانش و تخصص مدیران ارشد و پرسنل هلدینگ اقتصادی امکان و متمایز بودن محصولات و خدمات، آرزوی این هلدینگ ورود به بازارهای مختلف و همکاری با سازمان های بزرگ آسیایی و اروپایی و افزایش بازوهای اجرایی تا ١٠٠ شرکت با دایره شمول و پراکندگی در بخشهای مختلف تولیدی، خدماتی و اصناف می باشد.
  • هم اکنون هلدینگ اقتصادی امکان با در بر گرفتن ۵ حوزه اصلی مشاوره، پژوهش، آموزش، نشر و مطبوعات و تلفیق چند موسسه و شرکت منجمله: شرکت امکان امروز ایرانیان، نشریه بین المللی امکان امروز، کانون آگهی و تبلیغات امکان، موسسه فرهنگی، هنری و آموزشی بنیان علمی سفیر، انتشارات امکان امروز، پایگاه علمی و خبری نامحدود و… فعالیت می نماید.
  •  تاسیس بنیاد خیریه و هواپیمایی امکان نیز جزء برنامه های ۵ ساله و با اولویت سازمان محسوب می شود.

نوع همکاری

موسس و بنیان‌گذار

بازه همکاری

1380-هم اکنون

شرح همکاری

علی شیخ‌زاده به عنوان بنیان‌گذار و مالک شرکت‌های چند منظوره‌ای امکان از سال 1380 با تحت پوشش قراردادن حوزه تبلیغات، نمایشگاه‌های خارجی، مشاوره کسب و کار و امور فرهنگی و مطبوعاتی اقدامات ارزنده‌ای در کشور به انجام رسانیده‌اند.

تاسیس کانون آگهی و تبلیغات امکان، انتشارات امکان امروز، موسسه امکان پویش مشاور، موسسه امکان پیام و موسسه فرهنگی هنری بنیان سفیر از جمله اقدامات زیرساختی علی شیخ‌زاده برای توسعه سازمان مادر محسوب می‌شوند.

 

راه‌های ارتباطی با مسوول دفتر

09128915762

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
شش + پنج =
ارسال
موقعیت
تهران