شرکت هواپیمایی عربستان سعودی در سال 1945 تحت عنوان شرکتی دولتی و زیر نظر وزارت دفاع عربستان سعودی تاسیس شد که مقر اصلی آن، فرودگاه بین‌المللی ملک عبد العزیز جده و دفاتر فرعی آن در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض و ملک فهد دمام می‌باشد و طبق اطلاعات فلایت رادار۲۴، هواپیمایی سعودی در حال حاضر ناوگانی متشکل از بیش از 180 فروند هواپیما دارد. این شرکت پروازهای روزانه‌ از شهرهای عربستان سعودی به هفتاد و شش مقصد داخلی و بین‌المللی در خاورمیانه، آسیا، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند و آمریکای شمالی دارد. این ایرلاین طی سال‌های گذشته تا کنون به سبب مناسک حج با کشور ایران ارتباطات تجاری خوبی داشته و دارد و سالانه حجم قابل توجهی از زائران ایرانی را به مقاصد مختلفی در کشور عربستان جا به جا می‌نماید.

 

نوع همکاری

مشاوره، آموزش و برنامه‌ریزی

بازه همکاری

سال 1398 الی 1399

شرح همکاری

برنامه‌ریزی و ارایه خدمات مشاوره‌ای در حوزه بازاریابی، پروموشن‌های تبلیغاتی و همچنین آموزش کارکنان اداری و برگزاری دوره‌های انگیزشی جهت مشتریان و مخاطبان هواپیمایی عربستان سعودی

 

مسوول مستقیم

مدیر دفتر ایران، سرکار خانم غلامی

راه‌های ارتباطی با کارفرما

83397204-021

www.saudiairlines.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
شش + 10 =
ارسال
موقعیت
تهران