پست بانک ایران یکی از بانک‌های دولتی ایرانی است، که در زمینه ارائه خدمات اداری و بانکداری به مناطق روستایی فعالیت دارد. پست بانک ایران با بیش از شش هزار دفتر خدمات ارتباطی روستایی، گسترده‌ترین بانک کشور از نظر دسترسی در نقاط دوردست ایران می‌باشد.این بانک از دی‌ماه سال ۷۵ فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز و هم‌اکنون نیز به کار خود ادامه می‌دهد. عمده فعالیت‌های این بانک بیشتر بانکداری خرد، بر بستر الکترونیک و خدمات بانکی یکپارچه می‌باشد. این بانکمانند بانک ملی یک توکن ریال با نماد IRRP و با عنوان پست‌ بانک ریال به قیمت یک میلیون تومان وارد بازار کرده‌است.

 

نوع همکاری

مشاوره در حوزه تبلیغات و بازاریابی- آموزش

بازه همکاری

سال 1395-1393

شرح همکاری

پست بانک در استان خراسان رضوی به دنبال بالا بردن ظرفیت استفاده از باجه‌ها و شعب خود بود، بنابراین برای به دست آوردن نتیجه مطلوب نیازمند مشاوره‌های فنی در حوزه بازاریابی و تبلیغات بود بدین منظور طی سال‌های مذکور توانستیم در حوزه‌های مورد نیاز و همچنین آموزش مدیران ستادی پست بانک گام‌های ارزنده‌ای برداریم. در طی این مدت انجام امور تبلیغاتی و سوشیال مدیا نیز برای پست بانک توسط تیم بنده انجام شد.

 

مسوول مستقیم

جناب آقای حسن‌زاده- آقای جعفرزاده

راه‌های ارتباطی با کارفرما

www.postbank.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
7 + 8 =
ارسال
موقعیت
تهران