گروه تولیدی بازرگانی ویچی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک زنانه و تین‌ایجر آغاز نموده و  به عنوان یک برند معتبر ایرانی در این صنعت توانسته از طریق عاملیت‌های فروش و فروشگاه‌های طرف قرارداد خود، نظر و سلیقه عده کثیری از مصرف‌کنندگان در سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه را به خود جلب نماید و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک ایران در زمینه تولید و عرضه پوشاک زنانه است که تا مهمترین عامل پیشرفت و توسعه خود را مواردی چون توجه به نیازهای روز نسل جوان در طراحی محصولات، مواد اولیه مرغوب طبق استانداردهای لازم و کنترل کیفیت محصولات تولیدی همراه سرویس دهی مناسب به مشتریان می داند. ویچی با تکیه بر تکنولوژی روز جهان همچون دستگاه‌های CNC برش پارچه توانسته است در حوزه کیفی یکی از بازیگران اصلی بازار ایران باشد.

برند ویچی برگرفته از نام یک منطقه در جنوب کشور ایران است که طبق شواهد موجود، در پوشش لباس‌هایشان نوآور بوده اند، بدین سبب ضمن حفظ اصالت یک برند ایرانی و با نگاهی جهانی، به شکل منطقه ای عمل نموده‌ایم. در واقع ویچی تداعی کننده یک برند اروپایی است در حالیکه بر اساس یک تفکر کاملا بومی طراحی و متولد شده اشت و به هیچ عنوان از سایر برندها الگوبرداری نشده است.

نوع همکاری

مشاور ارشد هیات مدیره

بازه همکاری

1395-1398

شرح همکاری

ارایه خدمات مشاوره در حوزه ساختارسازی، منابع انسانی، برند، فرانچیز و همچنین بسته‌بندی صادراتی به کشورهای آسیای میانه و عراق طی سال‌های ذکرشده می‌باشد. طی مدت همکاری در چند نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از بیست برنامه آموزشی و بالغ بر 400 ساعت خدمات مشاوره‌ای همراه مدیران این سازمان بودم.

 

مسوول مستقیم

مدیر عامل جناب آقای جهان جهان‌پاک

راه‌های ارتباطی با کارفرما

vichyteen.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

تماس با من

دفتر
تهران
آدرس : خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان دهم، پلاک 24، طبقه پنجم، واحد ۲۰
کد پستی : ۸۷۸۷۸۳۷۷۳۳
تلفن : ۷۳ الی ۷۱ ۷۵ ۵۴ ۸۸ - ۰۲۱
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
دفتر
مشهد
آدرس : بلوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس ۷، پلاک ۶۶ ( آژانس دیجیتال مارکتینگ آفرید نماینده رسمی دفتر مطالعات و پژوهش‌های علی شیخ‌زاده)
کد پستی : ۹۱۸۵۷۶۸۴۸۵
تلفن : ۰۹۱۲۸۹۱۵۷۶۳
ایمیل : ali@sheikhzadeh.com
راه های
ارتباطی
ارسال
پیام
:-)
پیام شما با موفقیت ارسال شد
سایر راه های ارتباطی
چهار + نه =
ارسال
موقعیت
تهران